close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת רכב בארץ

מערכת שורשיג תמוז, תשעה30/06/2015

צריכים רכב מחברת השכרה? כללים לזכור

תגיות:
לקראת עונת החופשות והטיולים הבאה עלינו לטובה אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם נזקקים לרכב מחברת השכרה. בין אם מדובר בטיול משפחתי עם הרבה משתתפים שדורש רכב גדול או באירוח של חברים מחו"ל שרוצים לשכור רכב ולהנות מהחופש על הכביש, השכרת רכב בארץ היא נושא מגוון ומורכב, בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתם עושים זאת. בארץ יש חברות השכרה רבות, חלקן מוכרות ובעלות שם ומוניטין בינלאומי וחלקן קטנות ומקומיות. איך בוחרים חברת השכרת רכב בארץ ומה חשוב לבדוק לפני שלוקחים את המפתחות?

בחירת חברה להשכרת רכבים:
בארץ פועלות לא מעט חברות השכרת רכב שמציעות השכרה לטווח ארוך וקצר. הדבר הראשון שחשוב לבדוק כשבוחרים חברת השכרת רכב בארץ הוא המוניטין שלה. האם מדובר בחברה מוכרת? האם אתם מכירים אנשים שהשתמשו בשירותיה? האם מדובר בחברה בעלת שם טוב? כדאי לבחור בחברה אמינה ומוכרת, כדי להיות בטוחים כמה שניתן שהרכבים והטיפול בהם נעשים בקפידה ותהליך ההשכרה הוא תהליך מסודר והוגן.

לאחר שוידאנו שמדובר בחברה אמינה, כדאי לבדוק גם את סוג הרכבים והמחיר שבו הם מוצעים להשכרה. האם הרכבים שהחברה מציעה מתאימים לציפיות שלנו? האם אנחנו צריכים רכב גדול במיוחד? האם החברה יכולה לספק זאת? בסופו של דבר אחרי שבדקנו גם את הפרט הזה, הגיע הזמן לבדוק את המחיר. כדאי לבחון מהי העלות היומית של השכרת הרכב, האם יש תוספות למחיר ומה נותנים המתחרים על אותו הרכב או רכב דומה? מומלץ להשוות מחירים כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר.

אם אתם שוכרים רכב עבור אדם שמגיע מחו"ל, תוכלו לבחור באחת החברות שיש לה נציגות בשדה התעופה והרכב בדרך כלל יחכה בשדה.

על זמינות ומענה מיידים – אסור לוותר
כשמדובר על השכרת רכב, בכל מדינה אבל גם בישראל, חשוב לוודא שבוחרים בחברה שמציעה שירותים תומכים לאורך כל שעות היממה. זמינות טלפונית, אתר אינטרנט נוח לשימוש, מענה מיידי גם בשעות שהן לא שעות שגרתיות – כל אלו חשובים כדי שאם נצטרך את החברה באמצע הלילה או בשעות הערב או כל זמן אחר, בכל מקרה ובטח שבזמן מקרה חירום, יהיה לנו מענה וטיפול טוב ומיידי.

איך למצוא את המחיר המשתלם והחברה הטובה ביותר?
בארץ תוכלו להשוות מחירים ולבדוק את כל מה שחברות השכרת הרכב מציעות באמצעות אתרי השוואת המחירים. אלו יספקו לכם פרטים על השכרת רכב בתאריכים מסויימים, יקחו מכם את הדרישות שלכם ויקשרו אתכם למחירים או להצעות מחיר מטעם חברות שונות. התהליך הזה מקל עליכם במציאת רכב שכור.

אפשרות נוספת היא לפנות לכמה חברות מוכרות דרך אתרי האינטרנט, שלרוב ניתן להזמין דרכם את הרכב באופן ישיר או לכל הפחות לקבל הצעת מחיר מסודרת. תוכלו לקבל בדרך כלל מענה מהיר מאד לצרכים שלכם ולהזמין את הרכב ישירות בו במקום, במידה והמחיר מתאים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה